Staat u ook wel eens in de wacht??

André Le Loux 07.03.2013

U heeft allemaal wel eens te maken met de bank, of een provider of de belastingen. En soms wil je hen bellen.

Dan krijg je te maken met een gratis 0800 nummer maar ook heel dikwijls met een 0900 nummer waarvoor je dan 10 ct per minuut moet betalen.
Dit overkwam mij de laatste weken ook. Toen ik de bank belde kreeg ik eerst te horen dat het 10 ct per minuut ging kosten en na wat keuzemenu’s kreeg ik te horen dat de wachttijd minimaal 13 minuten was. De hoorn er maar opgelegd en een brief geschreven. Echter, nu twee weken later nog geen antwoord op mijn brief. Dus vandaag maar weer gebeld, nu kreeg ik te horen dat de wachttijd meer dan 30 minuten was, ja u leest het goed meer dan 30 minuten!! Het lukt dus gewoon niet om contact te krijgen met je eigen bank!! Hetzelfde heb ik gehad met de provider (23 minuten wachten) en de belastingen (13 minuten).
En als je de belastingen dan aan de lijn hebt zeggen ze doodleuk, dat ze het niet doorgeven, maar je moet alsnog een bezwarenformulier invullen. Dit kan toch zo echt niet doorgaan???

Nu kun je als klant natuurlijk naar een andere provider gaan , maar daar heb je waarschijnlijk hetzelfde probleem. En we kunnen niet eens wisselen van belastingbedrijf en bij de banken hebben we ook nog nauwelijks keus.
Waar gaat dit naar toe??